18 december - Jullov, eller jah nästan i alla fall

Idag hade vi redovisning i skolan, det var segt att sitta o lyssna på alla, men kul att äntligen få ta hem alla grejer man har slitit med. Jag trodde aldrig att jag skulle bli klar, men efter flera dagar i skolan mellan 8 och 22, ibland även längre så lyckades. Men nu är jag verkligen trött och ska njuta av julen, några dar i alla fall. Jag har nämligen 3 portföljer (arbeten med reflektioner som ska litteraturanknytas), en hemtenta och en 10 veckors praktiskplanering (ska ha hand om flera klasser i år 3 o 6) som ska göras. Vilken konstig mening det blev. Aja, på allt detta så ska jag jobba en hel del på ikea oxå. Men det ska nog gå bra, och förhoppningsvis hinner jag pyssla en del oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0