Utflykt igår

Igår kom Erik upp på "besök". Vi tog bilen till Bergs slussar vilket överträffade mina förväntningar. Vi hade jättemysigt, kollade på segelbåtar som slussdes, åt glass, badade fötterna från bryggan och njöt av det fina vädret. En helt underbar dag! Men nu han min pojke åkt tillbaka till Linköping och jag är själv i lägenheten igen... :( Att det kan vara så tråkigt att komma hem till en tom lägenhet efter jobbet. Får se till att pyssla lite på kvällarna tror jag, det brukar göra mig glad. Jag tänkte oxå fortsätta scanna in negativen från när jag var liten den här veckan. Vill juh kunna framkalla och scrappa på dem. Här kommer lite bilder från min härliga fredag.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0