Pyjamas-party!

Kladdkakorna blev en sucé! Kanske ska bli en tradition med fika på långlördagar, lite arbete men som skänker mycket glödje till många. :D Jobbet gick bra i alla fall. Alltid jobbigt med ett nytt ställe men nu börjar jag äntligen börja lära känna mina arbetskamrater och komma in i rutinerna. Jag och några andra har startat ett projekt, känns kul om vi kan få det att bli lite bättre.

Syster yster hämtade mig från jobbet, och nu har vi lite pyjamas-party-film-mys. Det är så många bra filmer som hon inte har sett, så vi har börjat att åtgärda det. Nu är det Eragon och sen ska vi se Simpsons-filmen och Guldkompassen.




Jag har börjat på lite pyssel, men inget klart ikväll, så här kommer lite gamla saker jag gjort:



Studentkort till min lillasyster som tog studenten 13 juni.







Ett grattiskort till min kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0