Adventskalender

Nu har jag liksom många andra gjort en adventskalender av tändsticksaskar. Blev riktigt nöjd med den, och framförallt var det roligt att göra något nytt. Men vad ska jag göra med alla tändstickor? Någon som har några förslag?








Här hemma flyter allt på, det var fint städat i torsdags till när Eriks klass var här och "sjöng" singstar. Men när jag vaknade morgonen efter var det inte riktigt lika fint. Idag ska jag iväg och jobba och nästa vecka blir det jag och kissarna eftersom Erik kommer spendera dagarna i Söderköping på praktik. Det ska nog gå bra, får åka hem på luncherna och försöka jobba hemma så gott det går.

Nu vill både jag och Hermes ha lite frukost. Imon ska ni få se början på vår samling med drink-kort.

Kommentarer
Postat av: Monixen

Med så mycket virke kan du ju bygga ett hus eller nå´t. :-)

2008-11-23 @ 11:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0