Ordnade mina teburkar

Det var länge sen jag köpte "skoltavelfärg" för att lättare kunna namnge mina burkar. Men det har inte blivit av att jag har gjort något. Men så igår kände jag mig sugen på att pyssla lite så jag tog tag i det, efter några julkort såklart...hihi. Såhär blev resultat, och jag är faktsikt riktigt nöjd.





Nu kan jag lätt byta namn om vi köper en ny tesort, vilket händer ibland. :)



Ska jobba idag, men hade mycket hellre följt med tjejerna till Ullared. Jag var verkligen jättesugen på det, men kunde inte få ledigt från jobbet. Men jag hoppades på det in i det sista så jag anmälde mig inte till personalfesten som är i kväll. Nu missar jag alltså båda två! Grr. Aja, en liten tröst är att mina underbara vänner tog med sig en liten lista som jag har skrivit och ska försöka handla lite åt mig. Men det är inte samma sak tyvärr. Får bli en annan gång, kanske efter jul däremot. Ha det bra där ute i blåsten, kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0