Drink-kort


Klockan är nu 05:33 "bip". Varför är jag uppe så här tidigt kanske ni undrar, jo det beror på två delar som egentligen hör ihop. Denna sagan börjar som de många sagor gör...i drömmarnas värld:

Jag går upp ur sängen och till mitt förtret är sambon väldigt seg på morgonen och inte ett dugg stressad. Hans buss går om några minuter och han sitter och äter frukost. Jag tjatar o skriker men ingenting händer. Samtidigt kommer systra min på besök. Hon skulle komma på förmiddagen men kom alltså redan vid sex. Sambon sprang till bussen och jag och syrran åt frukost. Efter kanske 10 min kom jag på att jag oxå skulle iväg. Så jag springer iväg när syrran är i ett annt rum. Väl på busshållplatsen träffar jag en klasskamrat som jag inte sett sen gymnasiet. När jag s¨tår där o kallpratar kommer jag ihåg min syster som jag lämnade i lägenheten. Jag ringer o börjar gå tillbaka och möter min syster, som inte var argt som ett bi.

Nu vaknar jag av två små håriga monster som busar. Sambon är redan vaken så han går upp 05:17, men jag försöker somna om, vilket jag vet är näst intill omöjligt. Så, det är varför jag halv sex sitter uppe och skriver i bloggen min.  


Aja, för dig som orkat läsa dig hela vägen ner, här kommer början på vår samling av drink-kort.


   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0