De bara växer och växer

På bara två veckor har kattpojkarna våra växt såå mycket. Men det är väl bra, de ska väl växa. Vi har funderat lite mer på namn men inte riktigt bestämt oss än. Här kommer några förslag som testas nu:

Asterix
Hermes
Sirap
Leo
Cassanova
Chili
Comet
Diamond
Dynamit
Eldorado
Figgaro
Galax
Kairo

Asteris o Leo är nog favoriter just nu, men vi ska fundera ett tag till.

Pysselhelgen var otroligt kul. Jag och E hade såå kul och fick faktiskt en del julkort gjorde. Visar de imon för jag har inte fotat dem än. Nu i helgen ska vi vara hemma hos E istället, kanske kan få lite fler julkort gjorda. Jag och sambon har börjat på vår alldeles egna drinkbok. Vi har testat två drinkar som vi har testat och fotat. Tanken är väl att det ska bli drinkkort med receptet på så att man lätt kan blanda till en drink när man vill. Så här blev bilderna i alla fall.

 

Självklart kommer lite nya bilderna på Asterix o Leo (kanske):


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå ha såna dära yrbollar :(

de ä såå söta. fasiken att johan är allergisk.

hmps

kram

2008-10-29 @ 21:01:39
URL: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0