Gått bra fram tills ikväll

Vad ska vi ta först, det positiva eller det negativa...hmm, vi börjar med roliga för att sen ta det negativa och avsluta med lite gulliga bilder.

Positiva: Missarnas ögon har blivit mycket bättre. Salvan hjälper och det rinnner knappt alls längre. Den lille nyser inte alls lika mycket längre. Förhoppningsvis är de bra snart så vi slipper plåga dom med salvan i ögonen morgon o kväll. Men ett stort + att de börjar bli friska.

Negativa: Jag tittar på "den stora" som sitter i soffan. Såg ut som att han skulle hoppa upp på ryggstödet. Men inte. När han flyttade på sig var det än fläck på soffan. F*N! Det som har gått så bra innan, endast lådan som har använts. Som tur är går nästan allt på soffan att tvätta så det var bara att ta bort klädseln och in i tvättmaskinen. Även "kudden" med dun går att tvätta. (Tacka vet jag ikea hihi...) Inte nog med att han kissa på soffan, 10 min har nån kissat på en påse på golvet. Hoppas att detta inte blir en ny trend. Vi har skurat med citronluktande ajax och sprutat det på kuddarna. Förhoppningsvis ska det hjälpa. Nån som har nåt annat bra tips på hur man får dem att inte kissa på samma ställen igen?

Gulliga bilder:



En liten powernap mellan allt busande.


Gosiga bröderna.





Lite pyssel hann jag med igårkväll, men det ska postas så det visar jag nästa vecka. Ha en skön kväll, själv ska jag skriva lite frågor till mitt träspel. Imon blir det till att jobba i skolan, men sen blir är det spelkväll med vänner. Jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0