Redovisningen klar!

Nu är min redovisning i skolan klar, bara en del texter kvar att skriva som ska lämnas in på måndag. Men det betyder att jag hinner med lite julpyssel nu i helgen. En kompis kommer hit och vi ska sitta ett helt dygn...eller jah, tills vi somnar. :) Ska ladda upp med att städa undan så att vi kan stöka ner. Ska bli spännande att se hur det funkar med våra kattpojkar.

Jag såg på lyxfällan idag. Kvinnan i hushållet handlade för flera tusen varje månad och hade scrapbooking-grejer för 50000 kr. Däremot hade hon bara gjort kanske 15 alster. Hon tyckte bara om att handla. Jag kan verkligen förstå den känslan, det finns så mycket fina grejer och det är lättare och roliga att scrappa om man har ett urval hemma. Som tur är kan jag begränsa mig och till min hjälp har min sambo som påminner mig om vad jag verkligen behöver.

Katterna har skött sig, inga fler olyckor i soffan. Så de får bo här ett tag till, hihi. Nu när de har gjort sig hemmastadda i vår trea busar de runt för fullt. De leker framförallt med varandra och ibland springer de så fort att de halkar in i väggen, våra stackars små puckon. :D


Här kommer lite katt- och pysselbilder:



Så här ser våra puckon ut när de sover.




Men gosiga med varandra är de, sover oftast intill varandra.




Ett kort jag gjorde till en kompis som fyllde år. Har aldrig använt spets så det var kul att testa.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare!!!!

VAd mysigt vi ska ha det =), hoppas vi får många fin kort å annat gjort =) pussar och kramar/ från din beundrare;)

2008-10-24 @ 10:48:55
Postat av: Stamparina

Hej

Min ragdoll heter Janis (Joplin), det är hennes uppfödarnamn och vi ville inte ändra det. Maincoonen heter Sid. Han hade uppfödarnamnet Heffaklumpen och det tyckte vi var för krångligt att kalla honom hela tiden :-)

Kram

/Stamparina

2008-10-25 @ 19:08:38
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Å vilka sötnosar du har där hemma, förstår att det är roligt!

Kortet är så fint, gillar också spets ;0)

2008-10-29 @ 09:06:22
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0