2 februari

Idag var jag ute i den riktiga världen, i skolvärlden. :D
Jag tillbringar 10 veckor på en härlig 1-6 skola, i träslöjdssalen såklart. För er som aldrig har testat på att vara träslöjdslärare så är man ganska trött i huvudet när man kommer hem. Det kan bero på den långa svansen med elever som följer efter en, svarven som snurrar, hammare som slår mot spikar eller snabeldraken, vilket ljud den för!!
Varför klagar jag för då kan man undra...jo, jag får juh INGET pysslat. Jag får väl glädja mig med det jag "pysslar" i skolan. Just nu förbereder jag för 3:ornas "kom-ihåg-tavlor, och för att inspirera dom och visa lite olika sätt man kan göra har jag gjort 6 st olika.

Så dagens bild (läs bilder) är en bild (läs bilder) som jag använder i arbetsbeskrivningen eleverna ska försöka följa nästa vecka. Kanske jag kan få lite pysslat imon, framförallt vill jag städa färdigt min pyssehörna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0