3 februari

Dagens foto tog jag på väg hem från skolan, det var nästan lite magiskt. Vacker solnedgång efter en underbar dag på praktiken. Testade några av mina idéer på eleverna jag hade idag, och det funderade överraskande bra. Att Trazan och Banarne kan få eleverna att gå in i salen lugnt och stilla. Inte nog med det, lite "Fantomens brallor" motiverar tom den lataste elev att städa undan. JÄTTEKUL, och en ide min mentor inte hade testat men tyckte var bra. Trivs så bra i träslöjdsalen, känns som om jag är hemma. :) Blir så stolt när elverna mina klarar av att jobba förbi sina motgångar, och leendet när de är klara gör min dag.


Jag älskar min Canon EOS450!!

Kommentarer
Postat av: Jana

Fiiiint! Och härligt att du trivs så bra :)

2009-02-04 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0