9 februari

"Snälla....snälla..snälla" måste vara den frasen som jag har hört mest idag, följt av "...kan du hjälpa mig" eller "...flytta på dig" eller "...vad menar du?" För det första, hur kunde Carolin af Ugglas gå vidare, och för det andra, varför måste alla eleverna på skolan ha tittat på melodifestivlen och fått den på hjärnan. (Vilket i sin tur gör att jag har fått den på hjärnan)

Lång dag idag. Först praktik, sen åkte jag till Willys o handla lite och sen gjorde jag värsta fyndet. På ikea såklart! Måste ha glas eller speglar till en uppgift i skolan, så igår när jag städade lite på jobbet och såg att trasiga grejer skulle slängas blinkade jag lite med ögonfransar. Fick köpa grejerna på fynd, enda problemet var att få med det hem utan bil. Med en ikeakasse och massa (läs JÄTTEMYCKET) vävtejp lyckas jag göra ett paket som jag släpade med till Universitetet. Nu har jag suttit hela kvällen med arbetsbeskrivningen 3:orna ska följa imon, hoppas att den funkar. Fick den långa dagen svart på vitt oxå, har gått 10056 steg idag. :D Det är dags för mig att nana nu, bussen går 7 imon, som vanligt. Natti natt!





Himlen och månen var läcker när jag gick hem. Var juh tvungen att ta upp kameran till sambons förtret.





Scrappat på en gammal bild från 2006, väldigt sparsamt med dekorationer men jag blev faktiskt nöjd ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här med "varje dag" går ju bra ;)

2009-02-12 @ 21:43:34
Postat av: Anonym

usch jag vet det är hemskt. men låten är ändå så fiin. hoppas du och erik får en bra alla hjärtans dag. pyssla om varandra ordentligt.

kramar

2009-02-14 @ 12:13:54
URL: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0