Tisdag 23 juni

Nu är det 4 månader sen jag skrev sist, så det är väl på tiden nu :D

Som ni säkert oxå har märkt så har sommaren kommit och det betyder att jag har fått lite mer tid att pyssla på. Det är såå härligt och skönt att kunna sitta bland alla sina papper, band, pennor, lim och saxar. Och eftersom sambon min tillbringar mycket tid i Jönköping där han jobbar i sommar så kan jag låta mina pysselgrejer ligga framme i flera dar. Det är precis så det ska vara.

Jag har fotat lite av de korten jag har gjort: 


Textstämpeln har jag stämplat med en brun färg och sedan embossat med genomskinligt pulver. Det syns inte så bra på bilden, men den blir en häftig effekt.


Stämplar från Panduro och Stämpelboden. Pappret är från en rulle jag köpt på Butiken MedMera.


Insidan på kortet.



Stämplar från Stämpelboden.



Ett annat grattiskort. Det är så kul att ta ganska "enkla" mönstrade papper och sen stämplar swirlar på. Att så lite kan göra så mycket.



Den söta trollstämpeln kommer från Stämpelboden, "Happy Birhtday"-stämpeln kommer jag inte ihåg vart den kommer ifrån. Blommorna har jag köpt på ikea.


Nä, nu ska jag ge mig ut i solen, tänkte faktiskt cykla till jobbet idag. Får se hur det går.
Njut av sommaren som äntligen är här!

Kommentarer
Postat av: pilla

jaha där ser man det tillverkas en del ändå! superfina kort! vilken underbar trollstämpel du hade i det översta kortet, tokfin!

kram Pilla

2009-06-23 @ 20:50:32
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0