Torsdag 25 juni

Igår fick jag mitt paket från Panduro. Hade beställt en hel del stämplar som jag satt och monterade igår. Tog hela kvällen, men det var det värt. Vaknade i morse och då låg alla fint fixade i pärmen, såå fint. Jättemånga söta stämplar som antagligen kommer synas på kort på bloggen snart. :)

Just nu sitter jag och pysslar lite med mina nya "papper". Var på Rusta och de sålde ut jättefina tapeter, så jag köpte några rullar för 39 kr st. Så nu har jag papper som räcker för alltid känns det dom.

Jag har gjort ett kort med diamantvikning (Hittade instruktioner här) Det var riktigt kul att göra, brukar oftast bara göra samma modell på kort med lite olika storlekar. Det var lite dåligt med plats att dekorera på när man gör ett sådant här kort, men enligt min sambo har jag ändå alltid för mycket på. :)


 



Jag har använt mig av dekorväv  från Panduro på de två sidorna och bilden har jag skrivit ut från Dustin Pike och färglagt med akvarell. Fick tipset om Dustin Pike från Pilla, Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0